Een ijskar huren: de FAQ
Een ijskar huren: hoe werkt dat?
Gaaf is ‘ie hè, die ijsfiets? Wist je al dat je ook zo’n coole ijsfiets/ijskar kunt huren voor je bedrijfsfeest, bruiloft, barbecue of kinderfeestje? Hallo, paradepaardje! Om het zo makkelijk mogelijk voor je te maken, hebben we een handig boekingsformulier in het leven geroepen. Vul het in voor een offerte of boeking op maat. Natuurlijk kun je ook altijd bellen naar Evelijne op onze IcePhone als je een ijskar wil huren bij De ijsfiets. Ice ice baby!
Maar we kunnen ons voorstellen dat je ook nog wat vragen hebt. Hieronder de meest gestelde vragen over het boeken van een ijsfiets op een rijtje:
Hoe kan ik een ijskar huren bij De ijsfiets?
Via het boekingsformulier op deze site kun je zelf je order customizen. Je vult het adres in waar je De ijsfiets verwacht, plus de datum en het tijdstip van je feestje. Daarna begint het leukste gedeelte: selecteer het aantal bolletjes!
Wat kost het huren van een ijsfiets?
Handig: je kunt meteen de prijs van je bestelling zien in het menu rechts. Zo kun je ook beslissen of je lekker twee bolletjes per ijsje wil uitserveren aan je gasten (waarop het antwoord altijd ‘ja’ is natuurlijk… ;). Hoe we tot die som komen? We rekenen altijd 49,- euro aan personeels- en opstartkosten, elk bolletje ijs dat je bestelt kost vervolgens een euro. Kom je boven de 100 bolletjes uit, dan krijg je van ons een aantrekkelijke korting. Je betaalt dan 0,95 cent per bolletje of ijsje. Ben je een échte ijsfan en bestel je meer dan 200 bolletjes, dan betaal je slechts 0,90 cent per bolletje of ijsje (no worries: het boekingsformulier rekent dit allemaal voor je uit). Gewoon lekker betaalbaar dus!
Komen jullie naar elke locatie?
Het liefst zouden wij het hele land door fietsen, maar dat is helaas (nog) niet mogelijk. Daarom richten wij ons voor nu alleen op Amsterdam en omstreken en Utrecht en omstreken. Dus eigenlijk alle adressen binnen een straal van 10KM van Amsterdam of Utrecht. We komen graag naar je feestje
Hoe kan ik een offerte krijgen?
Via het boekingsformulier. Zo simpel is het.
Wat als het aantal bolletjes/ijsjes dat ik heb besteld niet genoeg is?
Geen probleem! Geef even door dat je misschien nog wel wat meer bolletjes wil, dan kunnen wij daar rekening mee houden en zorgen dat we in ieder geval voldoende ijs bij ons hebben. Je kunt met de ijsfietser die op jouw feestje staat afspreken dat hij het aantal extra bolletjes dat hij schept, bijhoudt. Die extra bolletjes brengen we dan gewoon achteraf in rekening.
Welke smaken nemen jullie mee?
We hebben altijd vijf van de volgende smaken bij ons: vanille, chocolade, stracciatella, yoghurt-bosvruchten, aardbeiensorbetijs, citroensorbetijs en elke maand een limited edition ijssmaak! 100% biologisch. Je kunt in het boekingsformulier onder de button ‘ja ik heb specifieke wensen’ je smaken selecteren. Doe je dit niet, dan verrassen wij je gewoon met een lekkere selectie.
Waar komt het ijs van De ijsfiets vandaan?
Jarenlang hebben we gezocht naar iemand die het állerlekkerste biologische ijs voor ons kon maken. Die vonden we in Friesland. Ons ijs wordt speciaal voor De ijsfiets gemaakt door onze ijshelden Henk, Jos en Niels. Zij maken het ijs helemaal met de hand en een flinke dosis liefde. IJs waar we trots op zijn! Het ijs voldoet aan de biologische wetgeving (Skal).
Hoe lang blijven jullie op mijn feestje?
De tijd dat wij blijven staan, hangt samen met het aantal bolletjes dat we voor je gaan scheppen. In het boekingsformulier kun je dit (rechts) meteen zien. Bij 50 bolletjes hebben we een uur scheptijd nodig, voor 100 bolletjes anderhalf uur en voor 200 bolletjes twee uur. Wil je dat we langer blijven, omdat je het zo cool vindt staan, zo’n ijsfiets op je feestje (wij geven je geen ongelijk… ;), dan kun je ook losse uren bijboeken.
Oeps, ik wil iets wijzigen aan mijn boeking. Kan dat?
Geen probleem; grote wijzigingen kun je tot 24 uur van tevoren aan ons doorgeven. Bel dan even naar onze IcePhone op (085) 065 62 18.
Wat als ik mijn boeking wil cancelen? Kan dat dan?
Geen probleem; je kunt dit tot 24 uur van tevoren aan ons doorgeven. Bel dan even naar onze IcePhone op (085) 065 62 18
Kom je er niet uit?
Geen paniek! We helpen je graag. Bel naar Evelijne op onze IcePhone: (085) 065 62 18.